15 grudnia 2012

my favorite blogs

Dzisiaj pokażę Wam listę moich ulubionych blogów. Blogów, na które wchodzę codziennie! :) 


Bloga Angeliki czytam już jakiś czas. Czytałam go pod poprzednią nazwą i będę go czytać pod przyszłą (jeśli taka będzie :p).  Angelika jest prześliczną dziewczyną ze wspaniałym stylem.  Na blogu nie pokazuję samych stylizacji, bo jak sama mówi - kategorią jej bloga jest lifestyle.  Na jej stronce znajdziemy domowe posty, posty ze stylizacjami jak i również poradami dot. obróbki zdjęć, no bo Angelika jest również wspaniałym fotografem! :)



Bloga Dajany, podobnie jak bloga Angeliki czytam dłuższy okres czasu, mniej więcej taki sam. Dajana jest uroczą dziewczyną z pięknymi rysami  twarzy i wspaniałym imieniem :)  Ma fajne wyczucie stylu. Uwielbiam jej stylizację, chociaż kocham, gdy dodaję domowe posty :) Dajana jest przesympatyczną dziewczyną! :)



Przepiękna dziewczyna ze wspaniałymi włosami! :) Ania ma wspaniały styl, wspaniałe zdjęcia i wspaniałego bloga! Uwielbiam do niej wchodzić, czytać jej posty i oglądać jej zdjęcia :) W jej włosach jestem zakochana! :) Na jej blogu znaleźć można doskonałe stylizację, a jeśli przeczytamy post dowiemy się co u niej :)


Tym razem blog bez stylizacji, ale równie ciekawy! Blog o włosach! Ta o to włosomaniaczka ma wspaniałe, długie, zadbane włosy, na które mogłabym patrzeć non stop! :) Na blogu znajdziemy wiele porad dot. włosów, instrukcji jak wykonać ciekawe fryzurki, oraz zdjęć wykonanych już fryzur, ale oprócz tego recenzje kosmetyków oraz jej wspaniałe paznokcie ! :)

Rzeczą, która najbardziej przykuła moją uwagę podczas pierwszej wizyty na blogu, jest uroda dziewczyny. Jest naprawdę śliczna. Jej posty są życiowe i niektóre naprawdę dają do myślenia. Czytając posty można dowiedzieć się sporo o jej życiu :)  Czasami możemy zobaczyć również wspaniałe stylizację i jej nowości , czyli to co wszystkie uwielbiamy! :) 


Najmłodsza dziewczyna, na której bloga zaglądam. A co sprawiło, że tam zaglądam? Jej wspaniałe zdjęcia, jej uroda i ogólny wygląd bloga. Do tego jeszcze fakt, że mieszka w Norwegii! Zaraz zobaczycie, że znam jeszcze jeden blog, również młodej dziewczyny, która również mieszka w Norwegii :) Oba blogi są magiczne! :) Jeśli chodzi o Lucy, to jej blog jest moim nowym odkryciem, ale od razu spodobał mi się tak bardzo, aby umieścić go na tej liście :) Lucy raczej piszę o swoim życiu, pokazuję nowości. pokazuję piękną Norwegię i nagrywa video! :)

Tak, to właśnie ona, kolejna dziewczyna mieszkająca w Norwegii! Jest śliczna, a nawet prześliczna! Uwielbiam jej posty, jej video i jej zdjęcia! Nie wiem dlaczego, ale na obu tych blogach (Lucy, Wiśka) jest pewna magia, której nie umiem wyjaśnić. Pewnie tylko ja ją odczuwam, no ale cóż ;p Może spowodowana ona jest właśnie tym, że dziewczyny mieszkają w Norwegii? Nie wiem ;p Ale wiem, że oba blogi lubię bardzo mocno! :) Jeśli chodzi o bloga Wiśki, to odwiedzam go już dłuższy czas i strasznie mi się podoba! :)


Sara jest piękną dziewczyną z wyczuciem stylu. W jej stylizacjach wszystko do siebie pasuję. Jest idealnie. Oprócz stylizacji na blogu znajdziemy również nowości, wydarzenia z życia oraz dużo uśmiechu! Sara ma przepiękny uśmiech i stara się pokazywać go na każdym zdjęciu :) Szata graficzna bloga zupełnie trafia w mój gust - minimalnie :) 

Isabelle to piękna dziewczyna, jak wszystkie inne dziewczyny wymienione wyżej ma wspaniały styl. szczególną uwagę na stronce zwraca szata graficzna! U niej na blogu jest klimat :) Do jej urody, szaty graficznej i notek dodajemy wspaniałe zdjęcia i wychodzi nam blog idealny! :D


Prześliczna dziewczyna, która pokazuję stylizację :) Jestem zakochana w jej outfitach, każdy wywiera na mnie ogromne wrażenie, każdy jej idealny! Nie ma takiego, który by mi się nie spodobał. Ma talent do komponowania strojów :) 

Ostatni blog, który znajduję się na tej liście należy do chłopaka :) Patrik ma naprawdę fajny styl. Nawet nie wiem dlaczego to właśnie On tutaj jest, bo są przecież inni chłopcy, prowadzący blogi modowe, no ale jakoś najbardziej lubię Patrika, jego blog darzę największa sympatią, jeśli chodzi o męskie blogi :)


No i na tym się kończy moja lista, oczywiście jest mnóstwo blogów, które lubię, ale to jest lista moich najulubieńszych! :) Znacie któryś? Jakie są Wasz ulubione blogi? 


xoxo, Magda.

17 komentarzy:

Wiolka-blog pisze...

ogladam parę tych blogów :) super je opisałaś :D

deleks pisze...

Kilka z tych blogów obserwuję, resztę po przeczytaniu tego posta zaobserwowałam :)

Agata pisze...

większości blogów nie znam:D

Aniamaluje pisze...

z Twojej listy znałam dwie pozycje - Angelikę i yesiwantyouback :) fajny wpis, miałam okazę poznać inne blogi ;)

tylko_polskamuzyka pisze...

ja również śledzę parę z tych wymienionych przez Cb blogów np. Angeliki, Dajany. Są naprawdę świetne ! Zapraszam ;)

Sara xx pisze...

Na pierwszym blogu jest świetne zdjęcie do profilu ; )

ewelook pisze...

też połowę z nich lubię;)

byoleta pisze...

4 bloggerki znam i też bardzo lubię ;)

schizofreniczna prostytutka pisze...

oczywiście, że możemy obserwować ;)) ja już ;*

Justyna pisze...

pierwsze dwa znam, a dajaa odwiedzam;-) może też cos takiego zrobię...

Katy pisze...

ja uwielbiam Deynn :)

Ally pisze...

czytam blogi Daji i Lucy ^^ + obserwuję :)

Ally pisze...

+ też mam problemy z oszczędzaniem :(

Klaudia pisze...

fajne, nie znałam ich wcześniej ;)
Lucy kojarzę tylko z youtube ;)

mespeel pisze...

genialne blogi! zapraszam na świąteczny konkurs, do wygrania DOWOLNE BUTY! :)

Aga pisze...

też bardzo lubię bloga Angeliki, widać, że kocha to co robi i bardzo się stara :) pozdrawiam i obserwuję :) ♥

Grub. pisze...

Widzę, że czytamy podobne blogi :) fajne zestawienie.

Prześlij komentarz

♥ JEŚLI JUŻ KOMENTUJESZ TO SKOMENTUJ POST, NIE ZDJĘCIE ♥
♥ Dziękuję za każdy komentarz ♥
♥ Jeśli blog Ci się podoba - zaobserwuj ♥