14 marca 2012

Środa.
Dzień jak co dzień ..
W szkole normalka, mam jej dosyć!
Ze sprawdzianu z angielskiego dostałam 5- ;)
Na matmie znowu jakieś nowości, do tego jutro sprawdzian z twierdzenia Pitagorasa plus piszę zaległy sprawdzian z polskiego z  "Balladyny" ;( Ale pocieszam się tym, że został tylko czwartek i piątek a potem dwudniowa przerwa od szkoły, ludzi w niej i nauczycieli :) Chciałabym już skończyć tą szkołę, nie widzieć tych ludzi.. Na siebie pomysłu dalej nie mam, nie wiem kim chciałabym zostać w przyszłości.. Myślę o czymś na tle plastycznym, choć nie jestem do tego w 100% przekonana.


Humorek troszkę mi się poprawił, ponieważ znalazłam nutę, której szukałam jakieś półtora roku ;)

Ja tymczasem spadam do lekcji, pa ♥

1 komentarz:

Unknown pisze...

no, Rossmann na prawdę zaskakuje swoimi "perełkami" ;P

Prześlij komentarz

♥ JEŚLI JUŻ KOMENTUJESZ TO SKOMENTUJ POST, NIE ZDJĘCIE ♥
♥ Dziękuję za każdy komentarz ♥
♥ Jeśli blog Ci się podoba - zaobserwuj ♥