15 marca 2012

Wróciły najgorsze wspomnienia..
Chciałabym cofnąć czas, o! Ile ja bym dała, żeby można było tak zrobić.. Podjęłam najgłupszą decyzję, dlaczego ja jestem taką idiotką, wszystko zbyt szybko, zbyt pochopnie .. Straciłam ludzi, na których mi zależy. Cholernie zależy.. Chciałabym odzyskać chociaż tą jedną osobę ♥ dzięki której nadal tu jestem, gdyby nie ona to raczej żyłabym już na drugim świecie. Zależy mi, ale brakuję mi odwagi. Odwagi na to, aby porozmawiać. Szczerze i spokojnie. Jestem tchórzem, totalnym tchórzem - wiem o tym..

Głupia, głupia, głupia, głupia, głupia, głupia, głupia ja! ;(

Mieć taką szansę i ją zmarnować, k*rwa ;/


8 komentarzy:

Kreuję Swoje Życie pisze...

musisz się przemóc!!

Kreuję Swoje Życie pisze...

dzięki dzięki:D:D:D:D

Pepa pisze...

Musisz się zdobyć na odwagę:)

Unknown pisze...

porozmawiaj, dasz radę. :)
dodaję i czekam na Ciebie

mespeel pisze...

w Drogerii Natura :)
pozdrawiam :)
i życzę powodzenia, rozmowa to czasem jedna z trudniejszych rzeczy do zrobienia, ale na pewno warto :) walcz o swoje!

Karola:) pisze...

dzieki za komentarz:)
blog wydaje sie interesujacy wiec obserwuje-i licze na to smao
ps.tez chce dlugie wlosy,ale one jak na zlosc rosna strasznie wolno^^

Unknown pisze...

kurcze, to szkoda:(:( mam nadzieję, że jakoś się pozbierasz, odważysz się i porozmawiasz. szkoda by było tak nagle wszystko stracić. trzymaj się. :*

bree pisze...

trzymaj się!

Prześlij komentarz

♥ JEŚLI JUŻ KOMENTUJESZ TO SKOMENTUJ POST, NIE ZDJĘCIE ♥
♥ Dziękuję za każdy komentarz ♥
♥ Jeśli blog Ci się podoba - zaobserwuj ♥