13 czerwca 2012

cześć kochaniutkie ♥
Jak mijają dni, w których niemal huczy o piłce nożnej?  Dopingujecie naszym? JA TAK!! :) Ponieważ wczoraj Polska grała z Rosją razem z przyjaciółkami postanowiłyśmy urządzić sobie babską strefę kibica u jednej z nich :) Kupiłyśmy chipsy, prażynki, Energy drinki, włączyłyśmy TV i dopingowałyśmy ♥ Miałyśmy przy tym niezły ubaw :D

Ale zanim zaczął się mecz udałyśmy się na małą sesję zdjęciową, oto efekty:



























Zmoknięte, ale bardzo zadowolone :D Jedyne zdjęcie z kibicowania, są filmiki, ale raczej nie nadają się do publikacji :P 


Trzymajcie się ciepło, pa ♥

14 komentarzy:

zaraz.zrezygnuje pisze...

śliczne zdjęcia ;)

Wiolka-blog pisze...

sliczne zdjecia :D
ale z niego słodziaak :D

Meg pisze...

Świetne zdjęcia :D

writtenbyAnita pisze...

Taak, taak rozumiem to oglądanie meczu :) Ja też oglądałam mecz z najbliższymi - wtedy frajda jest jeszcze większa, no i razem można było świętować remis z Rosją :-)

Anonimowy pisze...

Piąte zdjęcie wymiata. :D

Madeline pisze...

Zgadzam się :) Ja z dziewczynami nie mogłam się ogarnąć z radości :P

powerpinkyx pisze...

Super zdjęcia :)

Woman In Heels pisze...

jasne że kibicuję :D
kapitalna sesja zdjęciowa :) od razu pojawia się uśmiech na twarzy :)

Sara S. pisze...

hehe, fajne zdjęcia :)

skinny love pisze...

mój dzióbek ;p

xyz pisze...

Jaki słodki chłopczyk :) A wy przepiękne!

Weronika pisze...

ale slodki;d

Inopportune pisze...

fajne foty ;d

Fresqa pisze...

pozytywne fotki :)

Prześlij komentarz

♥ JEŚLI JUŻ KOMENTUJESZ TO SKOMENTUJ POST, NIE ZDJĘCIE ♥
♥ Dziękuję za każdy komentarz ♥
♥ Jeśli blog Ci się podoba - zaobserwuj ♥