15 czerwca 2012

Siemanko,
dziś jest 15 czerwiec, a co za tym idzie moja (ukochana :P) ciocia ma imieninki, więc wybrałyśmy się do niej razem z mamą. Ale żeby było ciekawiej pojechałyśmy prędzej na małe zakupy, i wiem, że nigdy nie chwaliłam Wam się moimi newsami, lecz dziś postanowiłam to zrobić :D






Wszystkie rzeczy są z miejskiego sklepiku, a ceny po prostu oszałamiające :P 

T-shirt z printem - 13.00zł 
gumiaki - 9.00 zł - możecie się śmiać, ale polowałam na nie dosyć długo, są strasznie wygodne! :) -
legginsy - 12.30zł -zwykłe czarne, czyli takie jakie lubię najbardziej :)-
wisior - 5.00 zł 


i na koniec moja samojebka z monsterem ♥ 







SAJONARA BICZYS ! ♥

15 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Fajne te twoje zakupy. :D

skinny love pisze...

gumiaki .♥
monster .♥
Magda .♥

wszystko na temat ;d

byoleta pisze...

wszystkie rzeczy super! Naszyjnik to już w ogóle cudo *.* :)

Madeline pisze...

Nana ♥
Nana ♥
Nana ♥
Nana ♥


;)))

Unknown pisze...

Krokodyle "gumiaki" mnie rozwaliły ^^
Zapraszam

Wiolka-blog pisze...

naszyjnik i koszulka przecudna, a ceny powalające <3
Zapraszam do mnie :)

zaraz.zrezygnuje pisze...

fajny ten wisiorek :)

Anonimowy pisze...

koszulka cudowna ! <33
nie miałabym nic przeciwko ,jakbyś mi ją oddała.

. pisze...

zakupy zakupami, ale mnie interesuje gdzie kupiłaś ten napój :D uwielbiam go, ale piłam tylko za granicą. plis, podaj mi nazwę sklepu :D

Madeline pisze...

hihi, dziękuję, ale raczej ją zatrzymam :) ♥

Madeline pisze...

Osobiście kupiłam go w Lewiatanie, ale widziałam też w Carrefour i myślę, że w innych marketach (Biedronka, Tesco, Lidl itp.)również powinien być :)

skinny love pisze...

Magda.♥♥♥

Kreuję Swoje Życie pisze...

malutka Ty nie pij takich napojów, za mała jesteś na to!:D

Ankyls pisze...

oo bluzka z panterą!

Madeline pisze...

hahahahaha :D Nie takie rzeczy się już piło :P

Prześlij komentarz

♥ JEŚLI JUŻ KOMENTUJESZ TO SKOMENTUJ POST, NIE ZDJĘCIE ♥
♥ Dziękuję za każdy komentarz ♥
♥ Jeśli blog Ci się podoba - zaobserwuj ♥