17 czerwca 2012

niedziela czas dla lenia, czyli trochę sportu trochę jedzenia :D

heeej ♥

Wczoraj był mecz, i nie pytam to oglądał, bo wiem, że (prawie) wszyscy. No cóż, nie ukrywajmy - nie udało się, ale doskonale rozumiem naszą drużynę i będę z Nimi (duchowo oczywiście) do końca ♥ Osobiście uważam, że mogliby zagrać lepiej, ale nie wyzywam ich, ani nie przeklinam na nich (jak robi to mnóstwo ludzi) bo nie widzę w tym sensu. Wychodzę z założenia, że gdyby mogli wygrać to by wygrali :)

Polska ! ♥ ;))


Kolejny dzień ciepły, a ja właśnie w takie dni budzę się do życia :) Więc dziś, gdy wyszłam z domu i zobaczyłam leżącą na podwórku piłkę postanowiłam przebrać buty i troszkę się nią pobawić a przy tym porobić kilka zdjęć :) Dla jasności powrócę jeszcze do tematu posta, troszkę wyolbrzymiłam, ale przynajmniej jest zabawnie :) sport = zabawa z piłką; jedzenie = drażetki :P

Mała fotorelacja:








Uwielbiam, gdy te robaki chodzą mi po rękach :D






xoxo, Magda ♥

17 komentarzy:

Vanessa V. pisze...

Wonderful pictures!

xoxo

Wiolka-blog pisze...

ladne zdjecia .
o fuu, robaki, serio lubisz jak ci chodza po rekach ?! :O
zapraszam do mnie :)

Modna ♥ pisze...

robaki.. ble :/

Madeline pisze...

tak, lubię :)
I chciałam zrobić zdjęcie jak mi jeden z nich człapie po ręce, ale złapanie ich to nie takie proste zadanie :P

Madeline pisze...

Oj tam, nie przesadzaj :)

Beautiful Duty pisze...

i naprawde nie boisz sie tych robakow ;o mnie dreszcze przechodza jka tylko je zobaczeee ylll

tzn wiesz ogolnie nie wydaje sie duzo ale patrzac na to ze musisz go czesto kupowac i kupisz go trzy razy a w tym smaym czasie bys zuzyla jeden rownie dobry za pare zlotych wiecej :D

ania99 pisze...

Pierwszy raz takie widze i to w takim stadzie:)

Madeline pisze...

Nie ma się czego bać :)

No w sumie racja :))

Madeline pisze...

Naprawdę pierwszy raz?! o,O

Patt pisze...

Fajne zdjęcia ja podobnie niedziele spędziłam w ruchu :)

kalaa pisze...

ja ich nie wyzywam, ale rozumiem cię, robi to mnóstwo ludzi.

skinny love pisze...

o to widzę,że mile spędzona niedziela ;D

fajne zdjęcia ;*

MadameX pisze...

Ja się za dzieciaka strasznie bałam tych robaczków ;D Może dlatego, ze nigdy nie wiedziałam co to za robaki ;D

Unknown pisze...

ja nie cierpie tych robaków!!
A ja zapraszam do siebie na CANDY , do wygrania kosmetyki i kolczyki starbucks !!! :) :)

Patrycja pisze...

Robaki - ile tego .!
To tak jak ja - wystarczy ciepły dzień, który zamienia się w aktywny :]
Świetny BLOG ^_^
wpadnij do mnie *_*
www.everyday-smart.blogspot.com

Weronika pisze...

ahaha fajny krasnoludek :D

Sara xx pisze...

jej ... ja tych robaków boję się bardziejj niż czego innego ; >

Prześlij komentarz

♥ JEŚLI JUŻ KOMENTUJESZ TO SKOMENTUJ POST, NIE ZDJĘCIE ♥
♥ Dziękuję za każdy komentarz ♥
♥ Jeśli blog Ci się podoba - zaobserwuj ♥