14 listopada 2012

trzymam szczęście i nie puszczę nigdy więcej.

Witajcie,
jak humorki? U mnie na razie nie za ciekawie, ale myślę, że od przyszłego tygodnia się wszystko unormuję :) Tegoroczni trzeciogimnazjaliści wiedzą o czym mówię, po raz kolejny pisaliśmy testy próbne, dzisiejszy, czyli matematyczno-przyrodniczy to totalna porażka, przynajmniej dla mnie. Matematyka to moja pięta achillesowa, grr.
Jutro angielski, więc ok, powtórzę sobie podstawowe słówka i mogę iść :)


Dziś na poczcie czekała mnie mała niespodzianka! Napisał do mnie przemiły pan Antonio ze sklepu FIRMOO i zaproponował współpracę! Aaaa, moja pierwsza współpraca z zagranicznym sklepem internetowym :) Nawet nie macie pojęcia jak się cieszę! Mój malutki sukces, dziękuję! :*


xoxo, Magda.

5 komentarzy:

Justynalife pisze...

Powodzenia na teście!
A co do Firmoo to pan Antonio jest naprawdę przemiły, także dostałam propozycję współpracy od nich:)

Fashiondoll.pl pisze...

slicznie slonko;)
CAŁUSY:*:*
Ola

PANMALOFEL pisze...

wloski <3

powerpinkyx pisze...

Ładnie wyglądasz :)

Kasiaa.aa pisze...

Zapraszam do mnie :) Czeka Cię miła niespodzianka :)

Prześlij komentarz

♥ JEŚLI JUŻ KOMENTUJESZ TO SKOMENTUJ POST, NIE ZDJĘCIE ♥
♥ Dziękuję za każdy komentarz ♥
♥ Jeśli blog Ci się podoba - zaobserwuj ♥