29 marca 2013

new !

Witajcie, dziś chciałabym Wam zaprezentować moją nową zdobycz! 
Cieplutką i milutką bluzę z afw-store.pl ! Kiedy tylko zobaczyłam ją na stronie internetowym sklepu stwierdziłam, że muszę ją mieć! 




 Wiele osób wchodząc do tego sklepu od razu wychodzi. Dlaczego? No właśnie dlatego, że wszystkie sklepy z japońską odzieżą są wrzucone do jednego worka, dzięki fałszywym sprzedawcom allegro. Wiele osób przekonanych jest, że skoro japońskie to na pewno jakaś szmata, która nie ma nic wspólnego z rzeczą ze zdjęcia aukcji. Natomiast w sklepie afw-strore są solidnie wykonane rzeczy, a jedną z nich mam możliwość Wam dzisiaj zaprezentować. Moja bluza jest milutka, cieplutka i wykonana z dosyć grubego materiału. Nie mam do niej żadnych zastrzeżeń, jest taka jak na stronie sklepu. Bluza kosztuje zaledwie 26,58zł, a koszty przesyłki nie są aż tak wysokie, dlatego moim zdaniem warto zrobić tam zakupy :) Jeśli chodzi o długość dostawy to jest to dość długi okres, ale na stronie wyraźnie zaznaczone jest, że czas wysyłki trwa 15-20 dni roboczych.  





A wy macie jakieś rzeczy z tego sklepu? Jesteście zadowoleni? Podoba Wam się moja bluza? 

xoxo, Magda.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥ JEŚLI JUŻ KOMENTUJESZ TO SKOMENTUJ POST, NIE ZDJĘCIE ♥
♥ Dziękuję za każdy komentarz ♥
♥ Jeśli blog Ci się podoba - zaobserwuj ♥